dimecres, 9 de febrer del 2011
Els sistemes educatius als països d'origen de l'alumnat immigrat.
L'atenció a la diversitat es planteja de forma global per atendre l'alumnat d'origen estranger que s'incorpora a les aules catalanes. Però aquest alumnat, al marge de les seves característiques familiars, personals, socioeconòmiques i culturals arriba a Catalunya amb un bagatge que cal tenir present en el procés d'escolarització d'aquí: unes experiències escolars prèvies (més o menys llargues, més o menys intenses, més o menys similars a les que trobem aquí...) que influiran, en bona mesura, en el seu procés d'integració escolar. Des de la Fundació Bofill se'ns presenta una aproximació als sistemes educatius d'origen de l'Amèrica Llatina (Equador, Colòmbia, Bolívia, Perú i Brasil), del Marroc, de l'Europa de l'Est (Romania, Ucraïna i Rússia) i de l'Àsia (Xina, Índia i Pakistan).
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada